درمان سرطان ريه درمان سرطان ريه .

درمان سرطان ريه

سيم كارت ۱۰۰ ميلياردي

خطوط تلفن همراه كه در عمل هيچ تفاوتي با يكديگر ندارند؛ مدت هاست با قيمت‌هايي كاملا متفاوت نسبت به يكديگر خريد و فروش مي‌شوند. سيمكارت‌هاي دائمي كه غالبا گران‌تر از خطوط اعتباري هستند، بازار داغي حتي در فضاي مجازي دارند؛ اما چرا سيمكارت كه يك كالاي مصرفي است، در كشور به يك كالاي لوكس تبديل شده است؟ و اينكه علت تفاوت قيمت‌ها در چيست؟ چرا يك سيمكارت با قيمت ۷ ميليون قابل خريداري و ديگري چند صد ميليارد قيمت دارد؟

اين‌ها در حالي هستند كه وزارت كار، خط فقر براي يك خانواده چهارنفره تهراني را ۱۴.۷ ميليون تومان اعلام كرده و بانك مركزي، خبر از متوسط قيمت مسكن در تهران به ۴۶ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان داده است و در اين شرايط مردم هستند كه قرباني سياست گذاري‌هاي اقتصادي مسئولان مي‌شوند و طبقات اجتماعي به سمت قشر فرودست تنزل پيدا مي‌كنند.

سيمكارت‌هاي دائمي با نرخ دلار افزايش مي‌يابند، ولي اگر دلار هم پايين بيايد، قيمت سيمكارت‌هاي دائمي تغييري نخواهد كرد

يك فعال بازار خريد و فروش سيمكارت مي‌گويد: قيمت سيمكارت، مستثني از ساير كالا‌ها در كشور نيست و توجه به بالا رفتن نرخ دلار، قيمتش بالا مي‌رود ولي؛ نكته جالب توجه اين است كه حتي اگر دلار پايين بيايد، قيمت سيمكارت پايين نخواهد آمد. به اين دليل است كه اين بازار، براي سرمايه گذاري در نظر بسياري از افراد جالب توجه است.

وي افزود: از سويي ديگر، براي خطوطي كه قيمت پايين تري دارند، اين افزايش قيمت‌ها به حدود چند ميليون مي‌رسد كه در اين مورد هم باز قيمت پايين‌تر نمي‌آيد. لازم به ذكر است كه وقتي نرخ دلار دچار نوساناتي مي‌شود كه پيش بيني بازار ارز را دشوار مي‌كند، فروش خطوط خيلي خاص كه قيمت‌هاي بالايي دارند انجام نمي‌شود.

اين فعال تاكيد كرد: همچنين، با كم رونق شدن بازار براي فروش سيمكارت، خريد آن رونق مي‌گيرد و كساني كه به دنبال سرمايه گذاري در يك جاي امن هستند اين بازار را داراي مزيت نسبت به ساير بازار‌ها مي‌دانند.  مثلا در اين روزها، يك سيمكارت كد يك، كه سه رقم اول آن همگي يك است با قيمت ۸۰۰ ميليون تومان خريداري مي‌شود كه حتي اگر نرخ دلار پايين هم بيايد، اين قيمت نه تنها تغيير نمي‌كند؛ بلكه اگر فروشنده آن چند ماه صبر كند، مي‌تواند با قيمت بالاتري آن را به فروش برساند.

سيم كارت ۱۰۰ ميلياردي

 

وي گفت: وقتي قيمت پايه سيمكارت دائمي از ۶ ميليون تومان شروع مي‌شود؛ يعني سيمكارت در ايران به كالاي لوكس تبديل شده است.  در واقع بايد دانست كه سيمكارت يك كالاي غير ضروري است؛ ولي در عين حال افزايش قيمت اينچنيني را در آن شاهد هستيم؛  مثلا در همين مدت، سيمكارت‌هاي معمولي و ارزان قيمت هم ظرف مدت چند روز، دو الي سه ميليون تومان افزايش قيمت داشت؛  ولي همين مورد روي خط‌هاي رند به افزايش قيمت ۵۰۰ ميليون توماني و بيشتر هم رسيد.

اين فعال افزود: برخي خودشان شخصا روي اين بازار سرمايه گذاري مي‌كنند و برخي در خريد سيمكارت به صورت مشاركتي فعاليت دارند.

گران‌ترين سيمكارت كشور، ۳۰۰ ميليارد تومان؛ ناقابل!

او در ادامه گفت: در حال حاضر، گران‌ترين سيمكارت موجود در كشور شماره‌اي با كد يك است كه ۶ رقم يك ديگر بعد از آن دارد و قيمت آن حدودا به ۳۰۰ ميليارد تومان مي‌رسد. بعد از آن، شماره‌اي با ۷ عدد ۲ و بعد همينطور اعداد تا آخر گران‌ترين‌ها را تشكل مي‌دهند. در واقع تكرار ارقام باعث گرانتر شدن سيمكارت مي‌شود.

تاخت زدن سيمكارت با خانه و ماشين خارجي!

او در پايان گفت: بسياري از فروشندگان سيمكارت، شماره‌هاي خيلي رند كه قيمتشان بالاي يك ميليارد تومان است را فعلا به فروش نمي‌رسانند چراكه امكان افزايش قيمت تا قبل از عيد بسيار زياد است؛ ولي سيمكارت‌هاي معمولي‌تر كه قيمتشان حدود ۴۰۰ الي ۵۰۰ ميليون تومان است فروخته مي‌شوند چراكه افزايش قيمت‌ها شايد آنقدر به چشم نيايند. اكثر نمايشگاه داران ماشين و زمين داران، در اين كار سرمايه گذاري مي‌كنند و حتي سيمكارت را با خانه‌هاي لوكس يا ماشين‌هاي خارجي هم معاوضه مي‌كنند!


برچسب: سيم كارت ۱۰۰ ميلياردي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۶:۲۸ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

خط موبايل علي دايي چنده ؟

، اين روزها كه مردم دچار مشكلات عديده اي در خصوص معيشت خود هستند همه ي فكر و ذكر مردم به فقط زنده ماندن است و نه زندگي ، دست به دامن بزرگ مردي چون علي دايي هستند.

خط موبايل علي دايي چنده ؟

شماره علي دايي را كسي جز نزديكانش ندارد و اگر در سايتي ديديد بي اعتنا باشيد ، احتمالا كلاهبرداري نيز از اين طريق زياد است.


برچسب: خط موبايل علي دايي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۴:۱۹ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

شماره موبايل علي دايي

سايت هاي مجاز اپراتورها: اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و رايتل هر كدام سايت هاي رسمي خود براي فروش سيم كارت هاي رند دارند. اين سايت ها معتبر هستند و سيم كارت هاي اصل و با كيفيت ارائه مي دهند.
  2. سايت هاي خريد و فروش آنلاين: وب سايت هايي مانند ديجي كالا، فروشگاه اينترنتي آمازون و غيره نيز امكان خريد آنلاين سيم كارت هاي رند را فراهم مي كنند كه در بين اين سايت ها يك سايت تازه نفس به اسم luvipa يكي از گزينه هاي موف مناسب براي خريد سيم كارت رند و شماره موبايل علي دايي از بين تمامي سايت ها مي باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۶:۵۶ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

رندترين خط ايران

محمد روح اللهي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصميم شركت مخابرات براي فروش شماره هاي رند تلفن ثابت گفت: شماره هاي رند و مرتب تلفن ثابت به چند دسته تقسيم شده اند كه براساس اين دسته بندي و درجه رند بودن به فروش مي رسند.

وي با بيان اينكه شماره هاي رند و مرتب در چهار گروه سفارشي، نقره اي، طلايي و الماس طبقه بندي شده اند ادامه داد: قيمت رندترين خط ايران گروه سفارشي و نقره اي مشخص و ثابت شده است و متقاضيان مي توانند با مراجعه به مراكز مخابراتي نسبت به خريد اين شماره ها اقدام كنند.
 
مديرعامل شركت مخابرات ايران تاكيد كرد كه قيمت هاي درنظر گرفته شده براي شماره هاي سفارشي و نقره اي تفاوت بسياري با قيمت هر خط فعلي تلفن ثابت نخواهد داشت.
 
حراج 20 شماره طلايي تلفن ثابت در سال آينده
 
روح اللهي با بيان اينكه در فروش شماره هاي رند هنوز به سمت مزايده و حراج نرفته ايم به مهر گفت: در حال حاضر قيمت فروش شماره هاي رند سفارشي و نقره اي مشخص شده اما براي فروش شماره هاي طلايي و الماس از طريق مزايده و يا حراج بايد اقدام شود كه براي سال آينده آن را در برنامه داريم.
 
وي اضافه كرد: شماره هاي رند طلايي به تعداد محدود وجود دارد و براي مثال در تهران تنها 20 خط با شماره منحصر به فرد است كه در ليست شماره هاي طلايي قرار مي گيرد. براي فروش اين شماره ها به طور قطع از روش مزايده و يا حراج استفاده خواهد شد.
 
رندهاي تلفن ثابت در كنار رندهاي موبايل
 
به گزارش مهر، موضوع فروش شماره هاي رند مخابراتي به بيش از قيمت خطوط معمولي پس از خصوصي سازي شركت مخابرات ايران مطرح شد. تا قبل از خصوصي سازي، مخابرات تنها شماره هاي رند موبايل خود را براي فروش به مزايده گذاشته بود.
 
اين شماره ها تا سال 81 در كنار شماره هاي عادي و از طريق قرعه كشي فروش سيم كارت هاي دائمي مخابرات به فروش مي رفت اما از اين سال به بعد شركت مخابرات ايران تصميم به نگهداري اين شماره ها و فروش آن به صورت مزايده گرفت.
از سال 85 تا پايان سال 87 مخابرات حدود 15 دوره مزايده براي فروش شماره هاي رند و مرتب موبايل برگزار كرد كه در اولين دوره آن در مهرماه سال 85 بر اساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش 500 سيم كارت، بيش از 650 ميليون تومان درآمد كسب كرد.
 
شماره 09127777777 گران ترين شماره رند همراه اول بوده كه به قيمت 57 ميليون و 777 هزار تومان در مزايده به فروش رفته است. همچنين در دوره هاي مختلف از برگزاري اين مزايده، شماره 9122222222 به قيمت حدود 44 ميليون تومان و شماره 09123333333 به قيمت حدود 43 ميليون تومان فروخته شده است. شماره 09122345678 نيز با قيمت حدود 12 ميليون تومان به فروش رفته است.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۴:۲۷ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

خريد_سيم كارت رند

سيم كارت رند به سيم كارتي گفته مي‌شود كه شماره تلفن آن به طور تصادفي توليد شده و متعلق به هيچ فرد يا سازماني نيست. اين نوع سيم كارت بدون ارتباط با هويت شخصي خاصي قابل استفاده است و مي‌تواند براي اهداف مختلفي مورد استفاده قرار گيرد.

براي خريد سيم كارت رند، مي‌توانيد از روش‌هاي مختلف استفاده كنيد. يكي از اين روش‌ها، مراجعه به فروشگاه‌هاي الكترونيكي و سايت‌‌هاي معتبري است كه سيم كارت‌هاي رند را به فروش مي‌رسانند. همچنين، ممكن است در برخي از فروشگاه‌هاي موبايل و مراكز خريد نيز بتوانيد سيم كارت‌هاي رند را تهيه كنيد.

استفاده از سيم كارت رند داراي مزايايي است. اولاً، با استفاده از آن مي‌توانيد در فعاليت‌هايي كه نياز به ارائه شماره تلفن دارند، حريم خصوصي خود را حفظ كنيد. ثانياً، مي‌توانيد با سيم كارت رند، سرويس‌هاي مختلف را بدون ارتباط آن با اطلاعات شخصي خود، آزمايش كنيد. سوماً، استفاده از سيم كارت رند مي‌تواند به شما امنيت در ارتباطات فراهم كند، زيرا مي‌توانيد از رديابي و نفوذ به ارتباطات شخصي خود جلوگيري كنيد و در برابر سوءاستفاده‌هاي احتمالي محافظت كنيد.

لطفاً توجه داشته باشيد كه استفاده از سيم كارت رند ممكن است در برخي موارد قانوني نباشد و در كشورها و مناطق مختلف قوانين و مقررات متفاوتي در اين زمينه وجود داشته باشد. در هر صورت، قبل از خريد و استفاده از سيم كارت رند، بهتر است قوانين و مقررات مربوطه را مورد بررسي قرار دهيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۸:۵۶ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

سيم-كارت-رند

يكي از دلايل مهمي كه افراد براي خريد سيم كارت رند را در نظر مي‌گيرند، حفظ حريم خصوصي است. با استفاده از سيم كارت رند، شما مي‌توانيد در فعاليت‌هايي كه نياز به ارائه شماره تلفن دارند و نمي‌خواهيد از شماره شخصي خود استفاده كنيد، حريم خصوصي خود را حفظ كنيد. براي مثال، در فروشگاه‌هاي آنلاين، سرويس‌هاي آنلاين، ثبت نام در اپليكيشن‌ها و وب‌سايت‌ها، يا در هر موقعيتي كه نياز به ارائه شماره تلفن داريد، مي‌توانيد از سيم كارت رند استفاده كنيد.

همچنين، سيم كارت رند براي آزمايش سرويس‌ها و وب‌سايت‌ها بدون ارتباط با اطلاعات شخصي شما بسيار مفيد است. بعضي از سرويس‌ها و وب‌سايت‌ها براي ثبت نام يا استفاده از خدمات خود نياز به شماره تلفن دارند. با استفاده از سيم كارت رند، مي‌توانيد اين سرويس‌ها را به طور آزمايشي امتحان كنيد بدون اينكه شماره شخصي خود را فاش كنيد يا نگراني درباره مزاحمت‌هاي بعدي داشته باشيد.

استفاده از سيم كارت رند همچنين مي‌تواند امنيت در ارتباطات شما را تضمين كند. با استفاده از يك سيم كارت رند، مي‌توانيد از رديابي و نفوذ به ارتباطات شخصي خود جلوگيري كنيد. اين به شما امكان مي‌دهد از ارسال پيامك‌ها، تماس‌ها و ارتباطات ديگر با حفظ امنيت خود لذت ببريد. همچنين، با استفاده از سيم كارت رند، مي‌توانيد در برابر سوءاستفاده‌هاي احتمالي نيز محافظت كنيد.

لطفاً توجه داشته باشيد كه استفاده از سيم كارت رند ممكن است در برخي موارد قانوني نباشد، به خصوص در مواردي كه قوانين محلي نياز به ارتباط شماره تلفن با هويت فرد دارند. قبل از خريد و استفاده از سيم كارت رند، بهتر است قوانين و مقررات مربوطه را در نظر بگيريد و اتوصيه مي كنم قبل از خريد و استفاده از سيم كارت رند، قوانين و مقررات مربوطه را در نظر بگيريد و به دقت بررسي كنيد. همچنين، در نظر داشته باشيد كه در برخي كشورها و مناطق، استفاده از سيم كارت رند ممكن است غيرقانوني باشد و با مجازات هاي قانوني همراه باشد.

در نهايت، هميشه بهتر است از منابع معتبر و قابل اعتماد براي خريد سيم كارت رند استفاده كنيد. قبل از خريد، اطمينان حاصل كنيد كه فروشنده يا سايتي كه از آن خريد مي‌كنيد، قابليت ارائه سيم كارت‌هاي معتبر و قانوني را دارد.

اگر شما به دنبال خريد سيم كارت رند هستيد، مي‌توانيد به عنوان نمونه درجهت خريد آنلاين، از سايت‌هاي معتبر و قابل اعتمادي مانند   "luvipa.ir"استفاده كنيد. قبل از خريد، اطلاعات مربوطه را به دقت مطالعه كنيد و با شرايط، قيمت و خدمات ارائه شده آشنا شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۳:۱۵ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

خط موبايل علي_دايي

            خطوط رند اسمي نوع متفاوتي از خطوط رند تلفن همراه هستند كه سهولت به ياد سپردن آن‌ها با هيچ شماره‌ي عددي ديگري قابل مقايسه نيست. اين نوع از خطوط به جاي اين كه از يك شماره‌ي هفت رقمي تشكيل شده باشند، از يك اسم يا كلمه و يا مجموعي از دو يا چند اسم يا كلمه تشكيل شده‌اند، مثل 0912Rayaneh يا 0912Setareh و يا 0912AliDaei  . مسلما به ياد سپردن چنين شماره‌هايي بسيار بسيار ساده‌تر از يك شماره‌ي عددي است. چه كسي شماره‌اي مثل 0912Setareh را فراموش مي‌كند؟


نحوه‌ي شماره‌گيري اين شماره‌ها چگونه است؟


بسيار ساده! فقط كافي است كه در هنگام شماره‌گيري به جاي حروف، عددها را شماره‌گيري كنيد. فرض كنيم شما مي‌خواهيد با خط موبايل علي دايي تماس بگيريد، بعد از اين كه كد 0912 را شماره‌گيري كرديد از روي حروف مندرج بر روي دكمه‌هاي موبايل يا دستگاه تلفن حرف N را پيدا مي‌كنيد. حرف A بر روي عدد 1 قرار دارد، بعد L را پيدا مي‌كنيد كه آن هم روي عدد 5 است، سپس I كه روي عدد 4 قرار دارد و همينطور الي آخر. يعني شماره‌ي 0912alidaei   مساوي است با ۰۹۱۲۲۵۴۳۲۳۴ . يعني شما در هنگام حفظ كردن اين شماره فقط كافي است كه كلمه‌ي alidaei را حفظ كنيد كه بسيار ساده است و در هنگام شماره‌گيري هم از روي حروف عددها را جايگزين مي‌كنيد.

اين حروف بر روي تمام دستگاه‌هاي موبايل و همينطور بر روي تقريبا تمام دستگاه‌هاي تلفن كه از پنجاه سال پيش به اين طرف ساخته شده‌اند وجود دارد. آيا تا به حال به اين فكر كرده بوديد كه چرا بر روي دستگاه‌هاي تلفن معمولي حروف انگليسي درج شده؟ دقيقا به خاطر همين منظور بوده است. ساليان زيادي است كه شماره‌هاي اسمي در كشورهاي اروپايي و آمريكايي رواج دارند و شركت‌ها، موسسات، فروشگاه‌ها، اشخاص و ... شماره‌هاي اسمي براي خود تهيه مي‌كنند تا به ياد سپاري آن‌ها براي مشتريان و مخاطبانشان ساده و آسان باشد. براي مثال يك شركت اجاره اتومبيل در آمريكا شماره‌ي تلفن دفترش CarRent است. كسي كه يك بار با اين شماره برخورد كند هميشه در خاطر خواهد داشت كه اگر نياز به اجاره‌ي اتومبيل داشته باشد مي‌تواند با شماره‌ي CarRent تماس بگيرد، بنابراين اين شخص هنگامي كه احتياج به اجاره كردن اتومبيل داشته باشد مستقيما با اين شماره تماس خواهد گرفت و نياز ندارد تا به سراغ آگهي‌هاي روزنامه يا آگهي‌هاي اينترنتي برود در نتيجه هم در وقت مشتري صرفه‌جويي خواهد شد و هم آن شركت اجاره‌ي اتومبيل با انتخاب هوشمندانه‌ي چنين شماره تلفني بر رقباي خود پيشي گرفته و مشتري را به سمت خود هدايت خواهد كرد.
در كشور ما به لحاظ كدبندي تلفن‌هاي ثابت در مناطق مختلف امكان خريد شماره‌ي ثابت به صورت حروفي تقريبا وجود ندارد اما شماره‌هاي موبايل اين محدوديت را ندارند و شما مي‌توانيد هر شماره‌ي حروفي‌اي را كه در نظر داريد براي خود تهيه كنيد و به اين ترتيب شماره‌ي خود را در ذهن همگان ماندگار كنيد. فرض كنيم نام شما عليرضا باشد، چه شماره‌اي رندتر از 0912Alireza (يا در هر شهري كه هستيد با پيش شماره‌ي همان شهر) مي‌تواند براي شما وجود داشته باشد؟ يا اگر حرفه‌ي شما مثلا به راه‌اندازي و تعمير تاسيسات مربوط باشد چه شماره‌اي بهتر از 0912Tasisat در ذهن مشتريان شما باقي خواهد ماند؟ اگر شما شماره‌اي مثل 0912Tasisat را در روزنامه آگهي كنيد هر شخصي كه يك بار آگهي شما را ببيند هميشه در ياد خواهد داشت كه 0912Tasisat در زمينه‌ي تاسيسات فعاليت مي‌كند و بنابراين هر زمان به خدمات تاسيسات احتياج داشته باشد مستقيما با شما تماس خواهد گرفت كه اين يعني برتري در به دست آوردن مشتري در مقابل رقيبان آن هم فقط با يك راهكار ساده. يا مثلا باز فرض كنيد يك شركت فروش رايانه بخواهد تبليغ تلويزيوني داشته باشد، اگر اين شركت در تبليغات تلويزيوني خود شماره‌ي 0912Rayaneh را به مردم معرفي كند ديگر احتياج نخواهد داشت كه به طور مداوم هزينه‌ي گزاف تبليغات تلويزيوني را متحمل شود زيرا با همان دفعات اوليه شماره‌ي خود را در ذهن ميليون‌ها نفر ماندگار كرده است و به اين ترتيب كاركرد تبليغاتي بسيار بسيار مناسبي را فقط با يك شماره تلفن براي خود ايجاد كرده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۰:۴۱ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

قيمت رندترين شماره همراه_اول

             قيمت رندترين شماره همراه اول در بازار ممكن است بسيار متغير باشد و بستگي به عوامل مختلفي داشته باشد. اين عوامل عبارتند از:

تركيب اعداد و ارقام: شماره‌هايي كه تركيب خاصي از اعداد و ارقام دارند، معمولاً با قيمت بالاتري به فروش مي‌رسند. به عنوان مثال، شماره‌هايي كه تمام ارقامشان يكسان باشد (مانند 111-2222-3333) يا شماره‌هايي كه داراي الگوي مخصوصي هستند (مانند 123456-7890)، مي‌توانند قيمت بيشتري داشته باشند.

جذابيت و منحصربه‌فرد بودن: شماره‌هايي كه از نظر ظاهري جذابيت بيشتري دارند و به دلايل خاصي مورد توجه قرار مي‌گيرند، نيز ممكن است قيمت بالاتري داشته باشند. اين ممكن است به دليل داشتن اعداد با ارزش (مانند تاريخ تولد، تركيب اعداد معروف و غيره) يا ارتباط با موضوعات خاصي باشد كه جذابيت خاصي براي خريداران دارند.

تقاضا و عرضه: قيمت رندترين شماره همراه اول نيز تحت تأثير تقاضا و عرضه قرار مي‌گيرد. اگر تقاضا براي خريد شماره‌هاي رند بسيار بالا باشد و عرضه محدود باشد، قيمت آنها بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال، در صورتي كه يك شماره رند خاص به دليل خبرها يا رويدادهاي جاري مورد توجه قرار گرفته باشد، قيمت آن ممكن است افزايش يابد.

در نهايت، مهم است كه هنگام خريد يك شماره رند، از منابع قانوني و قابل اعتماد استفاده كنيد و از هرگونه تقلب يا تخلف در خريد و فروش اين شماره‌ها خودداري كنيد. همچنين، قبل از خريد، به دقت ارزش و قيمت شماره مورد نظر را بررسي كنيد و با فروشنده به توافق رسيده و تمام جزئيات مربوط به خريد را كتباً تأييد كنيد.

به طور كلي، خريد و فروش رندترين شماره همراه اول به عنوان يك بازار نيش جذاب و متنوع، موضوعي اختصاصي است كه نيازمند دقت و اطلاعاتدرباره موضوع بازار شماره‌هاي رند همراه اول، بايد توجه داشت كه قوانين و مقررات ممكن است در هر كشور و منطقه متفاوت باشند. بنابراين، براي خريد يا فروش شماره‌هاي رند، بهتر است قوانين محلي خود را بررسي كنيد و با فروشندگان معتبر و قانوني همكاري كنيد.

بعضي از افراد اينگونه شماره‌ها را به عنوان شماره تلفن شخصي خود استفاده مي‌كنند، در حالي كه برخي ديگر آنها را به عنوان مجموعه‌اي از شماره‌هاي خدماتي (مانند تبليغات يا خدمات مشتريان) استفاده مي‌كنند. همچنين، برخي از شركت‌ها و سازمان‌ها ممكن است از شماره‌هاي رند به عنوان شماره تماس موقت براي پروژه‌ها يا رويدادهاي خاص استفاده كنند.

در مورد قيمت‌گذاري، تعيين قيمت براي شماره‌هاي رند بستگي به عوامل مختلفي دارد. ميزان تقاضا و عرضه، شماره‌هاي خاص با الگو يا تركيب اعداد خاص، جذابيت ظاهري و قانوني بودن شماره مي‌تواند تأثيرگذار باشد. همچنين، شركت‌ها و فروشندگان ممكن است بر اساس تجربه و تخصص خود در اين حوزه قيمت‌گذاري را انجام دهند.

يك روش معمول براي خريد يا فروش شماره‌هاي رند، استفاده از بازار آنلاين يا پلتفرم‌هاي خريد و فروش شماره تلفن است. اين پلتفرم‌ها به شما امكان مي‌دهند تا با فروشندگان مختلف در ارتباط باشيد و قيمت‌ها را مقايسه كنيد. همچنين، قبل از خريد، بهتر است از اعتبار و قانوني بودن فروشنده اطمينان حاصل كنيد و تمام جزئيات مربوط به خريد را كتباً تأييد كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۵:۰۴ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

social_anxiety therapy

Do you dread all situations in which you are in contact with other people, mainly strangers? Do you always manage to decline invitations to events?

 

Are you continually worried about the judgment of others and afraid of being humiliated?

 

You may be suffering from social anxiety disorder. Let's do a check in.

 

What is social anxiety disorder?

Social anxiety or social phobia is a disorder corresponding to the marked and intense fear of social situations during which the person may be observed by others.

 

It is an excessive fear of one or more social situations residing primarily in the fear of being the object of attention of others, of being evaluated and of being misjudged.

 

This fear leads the person suffering from social anxiety disorder to adopt avoidance behaviors in order to avoid being exposed to these situations.

 

How does social anxiety manifest?

Social anxiety disorder results in different symptoms, including:

 

intense anxiety during one or more social situations during which the person is exposed to the attentive observation of other people,

the fear of showing visible symptoms of anxiety (fear of trembling, blushing, sweating),

the fear of being judged or humiliated by others with the impression that other people will notice and judge one's weaknesses,

the fear of embarrassing someone else with their behavior,

poor self-esteem,

a lack of self-confidence,

a distrust of others, a defensive attitude towards others,

a feeling of shame after each social situation,

avoidance behaviors in social situations and protective behaviors when the situation cannot be avoided (keeping distance, avoiding eye contact).

People with social anxiety therapy may develop perfectionistic behavior in an attempt to always provide a positive image of themselves.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۸:۱۳ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)

ptsd therapy

After a traumatic event, it is preferable to seek care from a general practitioner trained in this type of care, or from a psychiatrist. The treatment of ptsd therapy is based on psychotherapeutic measures that can be supplemented by the prescription of medication.

 

What are the treatments for post-traumatic stress disorder?

The treatment of post-traumatic stress syndrome uses behavioral and cognitive therapies, EMDR, a technique of desensitization and reprogramming through eye movements developed in the 1980s in the United States, hypnosis or to sophrology. They have all shown some effectiveness in its treatment. Hypnosis can be beneficial for symptoms such as anxiety, nightmares, or pain. Some antidepressant medications also have a beneficial effect.

 

What medications are used for post-traumatic stress?

Certain antidepressant medications also have a beneficial action, demonstrated in clinical studies, even if the person is not depressed. Paroxetine (Déroxat, Divarius and generics) and sertraline (Zoloft and generics) are the only molecules with an official indication in the treatment of post-traumatic stress. If this fails, another antidepressant may be prescribed by the psychiatrist. If sleep problems are significant, hypnotic treatment may be offered.

 

Treatments can be implemented as soon as stress becomes abnormally persistent (more than a month after the traumatic event). In general, their positive effects are felt after three to four months.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۶:۱۳ توسط:spudgene موضوع: نظرات (0)